דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל האמת על רולר בליידס 

מאת    [ 20/09/2010 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 6910 פעמים ]

רולר בליידס

כל האמת על רולר בליידס שאנשים צריכים לדעת. אם לבחון רולר בליידס כאמצעי לאימון גופני ולהשוות אותו לאופניים וריצה, הרי שנקבל שרולר בליידס מובילים בין 3 התחומים. יש לכך מספר סיבות:

הסיבה הראשונה היא הבטיחות בעת החלקה על רולר בליידס. לא כמו במקרה של ריצות, כאשר יש עומס אדיר על הברכיים מה שבסופו של דבר פוגע בבריאות בדיוק באותה מידה שזה מוסיף לכושר גופני של המתאמן. רולר בליידס בא במענה לבעיה הלא פשוטה הזאת. במקרה של החלקה על רולר בליידס עומס על הברכיים מאחר ובן אדם עושה פעולה של החלקה, פעולה בא הוא שם את הרגל בעדינות על המשטח ודוחף את עצמו קדימה.

אם נשווה רולר בליידס לרוכב אופניים הרי שגם פה נקבל יתרון משמעותי של החלקה. כאשר מדובר על החלקה ורכיבה על אופניים הרי ברור שמחליק על רולר בליידס מפעיל הרבה יותר קבוצות שרירים מאשר רוכב. רולר בליידס מפתח שרירי רגליים וגם שרירי בטן וגב התחתון. הפעילות בזמן החלקה על רולר בליידס היא הרבה יותר רחבה על הגוף מאשר בשאר הענפים (למעט ריצה אולי).

למעשה רולר בליידס הוא המוצר האידיאלי להתאמלות ובניית כושר. כמות הקלוריות שמחליק רולר בליידס מסוגל לשרוף תוך חצי שעה של פעילות גופנית משתווה בערך לאותה כמות הקלוריות שהוא היה שורף בשעה של רכיבה על אופניים או ב-20 דקות של ריצה בקצב מהיר.

פיטנס על רולר בליידס מוכר בקרב מיטב כוכבי הקולנוע ועולם הבידור. ג'סיקה סימפסון הייתה משתמשת ברולר בליידס על מנת לתת לרגליה מראה בלתי נשכח ורצוי שכל אישה לא הייתה מתנגדת לקבל. רולר בליידס הינם חלק בלתי נפרד מתוכנית האימונים שלה.

יש הרבה כתבות על רולר בליידס ברשת בכל מני הקשרים בין אם זה בפן הרפואי או בין אם מדובר בפעילות להנאה בלבד. בתור בן אדם שמחליק מספר שנים טובות ומחשיב את עצמו כמחליק ברמה בינונית או אפילו חצי מקצועית הייתי אומר שהמצב שבו נמצא תחום רולר בליידס בארץ הולך ומשתפר עם השנים. אנחנו עדיין לא צרפת, אבל בכל יום כיפור ניתן לראות יותר ויותר ילדים והורים שפונים לתחום הזה ומשתמשים בכל ההטבות שרולר בליידס נותנים להם.

הייתי רוצה שהמאמר הקטן הזה יוסיף נקודה אחת לפחות לקידום תחום הרולר בליידס בארץ, ואולי אתה, הקורא המקרי, שתקרא את זה תשתכנע ותרצה לנסות את התחום המופלא הזה של הנאה שנקרא רולר בליידס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב